Jeanne d´Arc Living!

Nytt nummer av Jeanne d´Arc Living har hittat hem till mig igen, full med ny härlig inspiration och underbara bilder!
Ja ni ser ju själva....




Bilderna har jag tagit på tidningen och på uppslag i tidningen.

Det är så mycket man tycker om och jag önskar att jag kunde ha det så här fint själv vilket är helt omöjligt när man har en 1-åring som är helt galen och river och sliter i allt. Så får man se andra bilder och tycker att det är såå fint och då vill man ha det så istället! Jag tror nog att jag måste sluta tänka så mycket men det är svårt eftersom jag är helt galen i inredning!

Prenumeration på tidningen hittar du Här.

Nu hoppas jag vi får en solig och varm söndag!
Ha en bra dag alla goa bloggare!
Kram

&......glöm inte att klick,klickeliklick,klicka på Blogglista.se eller att följa mig på bloglovin Follow Vita Hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar