Monica´s Hemtrevnad

Här  kommer då äntligen några av bilderna från fotograferingen hos 






Monica´s Hemtrevnad ligger i Nybro och är en riktigt fin liten butik, bor du i närheten måste du kika in!
Håll tillgodo med detta ögongodis!

Ha en bra dag och njut i värmen!
Kram

&....jag ska försöka svara alla er som frågar efter mer info. ang. min Tegelpannor så fort jag bara hinner!
Och ni som väntar på pannor, de är på gång.....lovar jag glömmer ingen önskade bara att dagarna innehöll dubbelt så många timmar.
Tack för ert tålamod!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Visst är det den butiken som ligger bredvid macken mittemot Curts färg? Har kört förbi några gånger och tänkt att jag bara måste kika in där! Ser nu att jag absolut måste det :)
    Vilka vackra bilder du tar!

    SvaraRadera
  2. Åååå vilken härlig butik-Gör du dina gulliga pannor på beställning?Pris? Bara så snygga.Vad duktig du är att fixa till dom.Ha en skön kväll rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera