Nya skor till September!

Vilken dag!
Har precis satt ner min bakdel och bestämt mig för att nu får det vara nog, resten får jag försöka hinna med i morgon. Har varit inne i stan och handlat mat, gjort lite loppisfynd, shoppat mig ett par nya pjucks till morgondagen och faktiskt skaffat mig en helt ny frilla....(tänk September). Ella glodde förskräckt på mig när jag kom hem, hon undrade nog vem den "tuffa bruden" var. När jag berättade för min sambo om idèn att klippa denna frisyr var hans kommentar: Det får vi fundera på!
 Too late....nu är det klart, färdigsnackat & färdigsnaggat.

För en gångs skull hittade jag ett par skor jag verkligen fastnade för, det var precis lagom hög klack och de var väldigt sköna.




Visst är de fina! De kommer från Skopunkten.
Imorn är det världens godaste silltårta på gång, jag hoppas att jag ska hinna slänga in en bild på den och kunna ge er receptet på denna fantastiska tårta.

Trevlig kväll på er!
Kram

&.....min sambos reaktion på frisyren.....han vänjer sig snart ;)

1 kommentar:

  1. Hej, har precis hittat hit - köpt hus precis som skriker efter lite TLC så därför surfar jag bloggar för inspiration :-)

    Jättesnygga skor! och så blir man ju väldigt nyfiken på frisyren :-)

    /Helena

    SvaraRadera