Rosa Drömmar i ett rosa Barnrum!

Efter en ganska tung och jobbig dag sitter jag nu med en väldigt trist huvudvärk och känner mig faktiskt ganska trist själv också. Så började jag av någon anledning kolla i de gamla fotomapparna i datorn och hamnade i den där Phoebe var liten och inser att tiden går så vansinnigt fort, den där lilla "Skruttan" har ju blivit stora tjejen nu!
Man blir helt salig, hur ska man hinna med att lagra allt i minnet man kan ju inte gå tillbaka. Jag tackar för att "Nikon" finns i mitt hem och hjälper mig att bevara alla stunder med fina bilder att se tillbaka på.

Bland alla bilder hittade jag även dessa på Phoebes rum när det precis blivit (nästan) färdigt, nu ser det inte riktigt likadant ut eftersom hon och Ella delar rum och sover där inne tillsammans. Det får bli lite nya bilder på deras rum snart.




När vi flyttade in i vårt hus var övervåningen helt oinredd, ingen isolering och väldigt lågt i tak som en vind ungefär. Det är min sambo som har gjort det mesta själv, snickrat, tagit fram alla balkarna (efter mitt önskemål ) Vi fick lite hjälp med fönsterna. Jag själv har stått för målning, tapetsering och framhackning av tegelvägg.
Jag kan säga att Idag är det fortfarande inte riktigt färdigt!

Ha en härlig kväll!
Kram

&.......ta vara på tiden!

Följ mig på bloglovin
Follow Vita Hemligheter

1 kommentar:

  1. Vilket mysigt o fint barnrum!
    Den rutiga väggen va väldigt fin!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera