Smycke med Romantik!






Detta otroligt vackra halsband köpte jag på min lilla resa till stockholm. Det är ganska långt, som jag tycker om och när jag fick se det i butiken fanns det ingen tvekan om att jag skulle ha det, det är verkligen min stil. Såå underbart romantiskt!

De härliga lyktorna kommer från Inn & finn.
 Shabby chic I Like!

Här regnar det nu vilket gör att det smäcker på altantaket, mysigt att sitta och lyssna på dessutom behövs regnet.
Trevlig kväll önskar jag Er alla bloggare!
Kram

&......halsbandet kommer från Accessorize!

3 kommentarer:

  1. Underbara lyktor och fint halsband!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Otroligt härlig blogg du har! Kommer definitivt kika in här oftare. :)

    Superfina bilder och allt.

    SvaraRadera
  3. Så fint halsband, älskar den romantiska stilen på både kläder o smycken!
    Lyktorna va så söta!

    Ja hon är så go vår E, men hon har Bassett i sig oxå så hon har lite längre öron! =)

    Ha en fin fredag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera