Allt på en dag

Nää...det går inte, så många timmar har inte en dag.
Idag var det ju garderobsarbete på listan och då måste jag nog försöka hålla mig till det!
Men när jag tog en tidig morgonpromenad i skogen med Sigge idag så fick jag se alla härliga blåbär överallt och då kom bilden av en smarrig blåbärspaj farande. Det var bara å bita ihop och traska vidare...ingen blåbärsplockning idag inte, jag älskar verkligen att plocka blåbär tycker det är väldigt lugnande och man kan gå å filosofera lite.
Nix Pix...hem å sätta väv i garderoben, nu har limmet tagit slut och jag är vansinnigt hungrig så nu blir det mat.
Sen tänkte jag faktiskt försöka hinna med att göra en äppelpaj, för någon slags PAJ vill jag minsann ha som tröst för alla blåbären som skriker efter mig ute i skogen!




Jag skulle väldigt gärna vilja ha en ny större pajform, gärna rosa med prickar på!
Någon som har bra tips på vart man kan hitta fina formar?

Hoppas Ni alla har en bra dag ute i solen och värmen!
Önskar jag som valde att spendera denna superheta sommardag inne i en garderob.

Ha det gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!

    Jag har lite pajformar i min webbuttik. Tyvärr ingen rosa med prickar men blå eller röd med prickar. Från kära green gate.

    Välkommen att kika in. www.jolins.se

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Det ska jag absolut göra!!!Älskar green gate.
    Emma

    SvaraRadera