Nu har jag vaknat

Jag var så trött igår att det blev en enda lång vilodag.
Bröllopet var väldigt trevligt och vackert, det  blir så varm stämning vid såna tillfällen att man nästan kan ta på känslorna!

Idag har jag packat upp det sista ur väskorna, vilket är bland tristaste man kan göra. Tvättat lite och plockat lite här å där då vi lämnade huset i en enda stor röra när vi åkte i lördags.
Fick slita fram lite putsprylar och putsa fönstret i matrummet eftersom en fågel valt att använda det som toalett och när jag kom nära rutorna fick jag se att flugorna inte varit sena med att göra detsamma.



Kaffekannan på bordet har jag köpt på loppis för 20kr. Det fanns inget lock till den men det gör inget eftersom tanken var att ha den som vas, och det tycker jag funkar bra eller vad säger ni!

Hoppas ni haft en bra helg kära vänner...
så önskar jag er såklart en underbar måndag!
Kram!

&....tack för alla fina kommentarer, ni är så gulliga! Ikväll ska jag nog kunna hålla mig vaken så jag kan kika in lite hos er:)


3 kommentarer:

  1. ja du de där fåglarna och flugorna kan driva en till vansinne hihi.
    Jag skyller på att vi målar huset så jag slipper tvätta dem,,,, men snart ser vi inte ut för allt damm som sitter på rutorna.
    Fin kanna du köpt, k´jag gillar också att använda kannor som vaser. Kan faktiskt vara bättre för de står stadigare;)
    Ha det så skönt i allt stök ;)
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  2. Tassar in för att se...vad du haft för dej..hihi...kannan var jättefin...tänk så bra att man kan ha saker till lite allt möjligt..och inte bara det dom egentligen var till för.
    Önskar dej en fortsatt härlig måndag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej Emma! jag har okså en gammal kaffekanna från min Farmor och använder den som vattenkanna, den står på en serveringsvagn i mitt kök!
    kram Ewa

    SvaraRadera