60+ på 30minuter!

Efter att ha slipat en dörr och dörrfoder som en galning i ca.30min. så är jag nu helt täckt med slipdamm.
Kollade mig i spegeln och är alldeles grå och vit i hela huvudet, ser ut som jag åldrats 30år:) Känner mig nästan lite klokare och visare också!
Men några headbang så är man nog tillbaka igen....30+ och allmänt förvirrad!

Idag blir det några bilder på saker som egentligen sitter/hänger på helt fel ställe, men funkar ändå...

Den här borde nog hänga i köket. Köpte med tanke på att den skulle det, men hittade inget bra ställe.
Det fanns en krok i taket i vardagsrummet så nu hänger den där med två lycktor uppe på och jag tycker faktiskt att det funkar:)


Den här blomlådan ska egentligen hänga ute, men här hemma sitter den på väggen i matrummet över symaskinsbordet.


Jag tycker inte att allt måste sitta där det är tänkt eller gjort för, utan hittar gärna på något annat och ser hur det blir...och ibland funkar det:) 

Hoppas ni har en bra dag!
Dammkram!

&....ni vet väl att Vita Hemligheter finns på Facebook, in och gilla...det skulle jag gilla!


4 kommentarer:

  1. Känner igen det där..man köper till ett visst ändamål..men lika ofta hamnar det på ett annat ställe och funkar bättre där...ha det gott kram Marie

    SvaraRadera
  2. Haha...ja, ett snabbt hopp in i framtiden and back då:-)!

    Men det är just DET jag gillar!!
    När man använd saker till annat än vad de egentligen är gjorda till! Hemmet blir så mycket roligare:-)!

    Ha en superhärlig helg vännen!
    Kram Hilla

    SvaraRadera
  3. Ha ha..du är ju för kul!!Önskar dej en fortsatt mysig kväll!! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ja, det gäller att inte begränsa sig!
    Kram Anna

    SvaraRadera