Flyttat in

Mårbackan som jag haft ute på altanen i sommar har nu fått flytta in.
Det skvallrades om frostgrader igår, så inatt när jag kom hem från Tjejmiddagen började jag bära in alla blommor. Några av dem hamnade i ett uthus medan de allra käraste fick följa med in i huset.
Tur var nog att jag kånkade in dem för fy racksingen vad kallt det börjar bli om nätterna...Burrrrrrr!!


Visst är det tjusigt med byggställningen utanför fönstret;)

En av mina sticklingar jag satt, som fått en "bebisblomma".
Första gången jag gjort detta så vi får se hur det slutar.

Det känns som det är söndag idag på grund av att jag var iväg på annat håll igår och var uppe sent....ovan som man är.
Och är jag trött idag?........JAAAAAAAAA!!
Ikväll blir det hemmamys med god mat, snacks och en film...tänker ligga raklång i soffan.
Tänkte tipsa om en ny samlingsplats för inredningsbloggar, väldigt nyfunnen och jag känner mig ensam på sidan:
Vackra Heminredningsbloggar.

Trevlig lördag på er!
Flyttkram!

&....tänkte flytta runt och fixa lite här på bloggen, så om det ser stökigt ut är det bara jag som styr å ställer och möblerar om!

5 kommentarer:

  1. Underbara bilder både på blommor och ditt hem.Klart man blir trött av att vara ute.Ja nu börjar det bli kallt på nätterna.Ha en skön lördagskväll vännen.Mys och njut.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Tack för tipset, har mailat en "intresseanmälan", du såg verkligen ensam ut på sidan, hihi! ;)
    Kanske dags för mig också att flytta in mina mårbacka, vill ju inte riskera att förfrysa dem... Satte själv sticklingar men det gjorde jag alldeles nyss och det kanske var för sent...? Kan inte direkt kalla mig för florist!
    Vackra foton, vare sig med eller utan byggställning!

    kram kram

    SvaraRadera
  3. vilken härlig mårbacka, så vacker... Snyggt det har blivit här på sidan (fast det var ju snyggt innan också;) Men alltid roligt med lite förändring.

    Ha en skön kväll/Annie

    SvaraRadera
  4. Ujuj då måste jag flytta in resterande pellisar som jag har ute på vår inglasade altan, vill ju att dom ska överleva till nästa år å (jag är typ nybörjade på det här med pelargoner) :)
    Mysig blogg jag har klickat mig in på!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Hmmm, det verkar som om det är en riktig blomflyttar- och trädgårdsfixarhelg för de flesta! Jag har inte hunnit än och hoppas att de klarar sej en vecka till...

    SvaraRadera