Funkar inte...








Morrrrrr...morrr...mooorrrrr!!!!
Mmmm, nu morrar jag här hemma..jag kan inte ladda in bilder till mina inlägg.
Det funkar inte helt enkelt, det händer ingenting.
Sååå ledsen att säga det men just nu för tillfället så kan jag bara bjuda er på gamla redan överladdade bilder som ni sett tidigare.
Har suttit läänge och provat i flera omgångar men icke...nähäpp!
Jag kan bli lite förlamad när något inte funkar eller går som jag tänkt mig, och jag hade tänkt visa er något helt annat än gamla avdankade bilder på förmiddagen. Nu är det eftermiddag och jag har mest morrat och surat mig igenom dagen!

Dessutom är bilderna nu suddiga och jag kan fortfarande inte förhandsgranska mina inlägg!

Har tänkt flera gånger att jag skulle ju kunna ta tillfället i akt och städa skafferiet, men än har det inte hänt....Tanken är ju god.

Nähä...när Ella vaknar tar vi nog skrindan och går en promenad,
så får vi se om morrhåren blåser bort:)

Ha det gott allihopa!
Morrkram!

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Förstår att du morrar!!
    Ungf som när jag skrivit ett helt inlägg ibland..och skall göra ett utropstecken...då försvinner..allt jag skrivit!! Blir såå frustrerad!!!
    Hoppas promenaden var skön..och att du lämnade morrhåren utanför..hihi..
    Önskar dej en fortsatt mysig och morrfri onsdag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Skrev en lååång kommentar...men det verkar som om den försvann...nu morrar jag!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, ja man kan bli tokig på mindre, hihi denna teknik. Man vill ju att den ska funka med ett klick, hihi
    Jag blir också galen när det inte blir om man vill. Man har ju oftast en idé man vill presentera och så går det inte, hmm grrr;)
    Men dina gamla bildet passar mig fint. Blir allt inspirerad ändå, och så älskar jag ju din tapet, hihi
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Känner igen mig i det där med bloggar...man blir lite lätt vansinnig..♥..men du bjuder på så fina bilder! Länkar din blogg till min vitavidder.blogspot.com
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Det är irriterande när ens blogg inte gör som man själv vill. Hoppas det löser sig.

    SvaraRadera