Svårt att glömma

Som ni kanske minns var jag ju på Blomsterlandet och shoppade mig lite nya blommor och krukor i förra veckan...eller var det denna veckan?...konstigt vissa saker minns man inte medans andra kan man inte glömma!
I alla fall så har jag sedan dess gått å drömt om bänken jag såg och fastnade såå för, den har verkligen etsat sig fast. Är ni likadana? Att en möbel kan sätta sig på hjärnan och mala, mala och mala tills du helt enkelt bara får släpa hem den!
Den kan mycket väl vara så att jag nu går här hemma och höjer den till skyarna och när jag åker till Blomsterlandet nästa gång och får se den så undrar jag....vad f......What´s all the fuss about?



Köpte dessa två cyklamen och krukorna.
Krukorna kostade 39.90kr/st





Nåja...vi får väl se om jag får slänga upp plånboken och punga ut mina sista slantar får att stilla mitt inredningsbegär:)

Trevlig kväll!
Bänkkram!


13 kommentarer:

  1. Vilka fina krukor, de är helt i min smak, billiga var de också : )

    SvaraRadera
  2. Å, kan det vara den bänken som är i reklamen månne? Jag är superkär i den men har inte plats :-(

    Tuuusen tack för awarden, jag blir superglad! Lämnar inte vidare men niger och uppskattar verkligen de fina orden!

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hihi det där känner man allt igen;) du kommer nog inte kunna släppa tanken på den så det är lika bra att släppa loss slantarna istället;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jorå, visst känner jag igen mig.. jag är likadan själv. Hakar ofta upp mig på det som är "aktuellt" just för tillfället. Ibland kan det vara någon inredningsgrej, ibland kan det vara vissa kläder...

    Det enda man kan göra i akutlägen som dessa - är väl just att stilla sitt begär, eller hur?? ;0)

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Jo sån kan jag med vara! Lite lätt irriterande haha.
    Fina krukor du har köpt:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Jadu, ibland hittar man något som man sååååå gärna vill ha men plånboken säger stopp. Men jag brukar känna efter några dagar om det är en sån sak som jag måste ha eller som jag får drömma vidare om. Det känns jämt om det är en sån sak långt in, men jag vet det alltid.

    Hoppas du känner om det är en sån sak

    Kram Teres

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Vet precis hur det är...går och "suktar" efter ett nytt vardagsr.bord. Så nu har jag önskat mej presentkort när jag fyller...så då blir det förhoppn nytt bord..hihi..
    Tänk två sådana vita cyklamen har jag i mitt köksfönster...har du märkt..hur dom doftar?
    Ha en fortsatt mysig höstkväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Hihi om jag vore dig hade jag åkt direkt i morgon för att kolla in bänken, då får du en direkt känsla för om den var som du min!!
    kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  9. Åh det där känns igen. Den enda medicin som hjälper är att åka dit titta på den igen och denna gång sätt på de granskande glasögonen var så kritisk du bara kan. Men om det inte hjälper så har du bara ett alternativ kvar: Att köpa den;)

    Lycka till
    Annie

    SvaraRadera
  10. Usch ja, jag är likadan ;)) Ångrar mig ofta och sen är det slut...jobbigt!!
    Finns en utmaning åt dig hos mig om du vill ha den ;))
    kram kram

    SvaraRadera
  11. Åh vilken jobbig känsla....!
    Jag blir nog oftare sån på nån fin sak/inredningspryl istället för möbler!
    Vilka söta krukor du hittade!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  12. Så söta krukor med vita fin acyklamen.. Me like..

    Ja det där att man funderar och höjer till skyar en sak och sedan när man skall inhandla den så undrar man vart man såg det som var så himla bra..
    Men den kanske är lika fin näst du är där och den får flytta till er =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Ja, det är märkligt hur man kan "snöa" in
    på något:-)
    Underbara bilder du visar i inlägget.....
    Kika in på min blogg det finns något
    där åt dig...
    Ha det gott!
    Anita K

    SvaraRadera