Nu är det dags...





Ja nu huttras det när man kommer ner på morgonen det är ruggigt och kallt....så nu är det dags att börja tända ljus lite här å var:)
Det blir härlig morgonstämning som ger lite värme och så en smygstart på julkänslan.
Jag börjar verkligen se fram emot julen, det är väl egentligen det man bara går och väntar på nu. Börja göra julgodis, lyssna på julmusik, pynta, slå in paket, dricka offantliga mängder glögg....och så måste jag varje jul titta på filmen "Tomten är far till alla barnen",
 -och det kan man ge sig faan på att den är lika bra varje år!

Finfin dag önskar jag Er!
Dags för...kram!

&.....Nu har jag endast två uppsättningar ADVENTSLÅDOR kvar, så hör av er om ni är intresserade så jag i så fall kan börja färdigställa dem. Klicka på rosa länken här ovan eller gå in under fliken "Jul" så hittar du dem.

7 kommentarer:

  1. Ja det är tur att det finns ljus som lättar upp höst och vintermörker :)
    "förbanna inte mörkret, tänd ett ljus i stället"
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. jag bara älskar den filmen också..och man är lika glad varje gång att man har en lugnare jul själv=) ha det så bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det e faktiskt lite samma här...jul-längtan har sakta men säkert börja smyga sej på!! Vill hänga fram julstjärnor och andra ljus-slingor... jaa och glögg-säsongen har jag redan inlett!!

    Ha en fin början på veckan!

    SvaraRadera
  4. Halleloo vännen!

    Ja snart är det dax..typ i förrgår :)
    Då drog jag igång julskivan i bilen å hej å hå vilka julkänslor!
    Hm...då är det bara resten då!

    Men du!!! Jag blev helt såld på dina urfina lastpallshyllor! Oj vilken bra idé!!

    Snygga! Me like!

    Kramar i massor till dig!!

    pssst...den filmen är ju ett måste att se VARJE år! Galet kulig!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig blogg du har! :) Ja, nu är det dags att tända lite ljus i mörkret!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Tack för din fina kommentar hos mig!
    Riktigt fin blogg du har! Hit ska jag kika in oftare från o med nu!

    Kolla gärna in utlottningen hos mig om du vill vara med!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Ja nu är det ofta lite kallt att ta sig ur sängen och då är ljus mysigt och värmande..

    Ha en fin tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera