Still going strong!




Av den fina rosa bandet buketten jag köpte är det här den sista kvisten som är kvar....still going strong!
Den fick bli nerklippt och satt i en liten gräddkanna, hade inte hjärta att slänga den med de andra.

Tänkte snart pallra mig ner i källaren och se om jag kan göra något åt det otroliga kaoset som råder där nere. Det är så mycket saker överallt och jag har lite svårt att göra mig av med en del, fastän jag inte använder det. Jag skulle nog behöva ha hjälp av någon som säger åt mig vad som ska sparas eller inte.
Behöver nog bli ifrågasatt om jag verkligen kommer att läsa alla 300 inredningstidningar igen?
Själv är jag helt övertygad om att: - Ja, men självklart kommer jag det!

Ner i kaoset och leta upp en ände att börja i, eller kanske jag hamnar på min ända och läser tidningar istället:)

Önskar er en bra dag!
Kaoskram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar