Vart kommer allt ifrån?




Jag låg på golvet i morse och fiskade efter leksaker som gömt sig under soffa och schäslong i ett par svarta byxor...när jag reste mig var de helt plötsligt grå!
Men herregud så dammigt och skitigt, vart kommer allt ifrån?
Det syns såklart inte på bilderna men när man kommer närmre hyllor, fönsterbrädor och golv.....aaaaa, my eyes!!!
Bara till å fram med dammsugaren och ta tag i det. Borde nog damma också men dammtrasan får jag nog leta med ljus å lykta efter, jag är lite dålig på att damma vet inte ens om jag äger en dammtrasa:)
Har jag tur så kanske jag får hjälp av mina små dammtroll, Phoebe och Ella...dom är sååå hjälpsamma och effektiva!

God lördag på er!
Dammkram!



7 kommentarer:

  1. Ja det där dammet....
    Kastar ett öga in i fönstersmygarna ibland och sätter oftast i halsen.. (vad dammigt det är).
    Då blir det till att plocka fram dammtrasan och ta bort det lite snabbt..
    Men jag håller med, det finns mkt roligare saker att göra än att damma..
    Tur att dammet inte syns på fotografierna ;)

    Ha en trevlig lördag!
    kram
    Mrs K

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,
    jag har sprungit med dammtrasa och damsugare hela morgonen. Nu ta jag en kaffepaus :)
    Ha en underbar LÖRDAG!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  3. Dom säger ju att damm tussarNa är änglarnas tofflor och dom vill ju inte frysa om fötterna; -) jag kan tycka att det är skönt att det blir mörkt tidigt på kvällarna nu då syns inte allt slit hemma. Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Tror inte jag har kommenterat hos dig nån gång fast jag följer dig via bloglovin =/

    Men jag vart så full i skratt när jag läste ditt inlägg. Precis samma sak blir det här, med 4 barn och en katt blir det lätt kaos haha.

    Ha så roligt med städningen =0)

    Hälsningar Mia

    SvaraRadera
  5. jag har med glömda små änglatofflor...kramis semlan

    SvaraRadera
  6. Ja var kommer allt ifrån...säger jag med som har mycket svart ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  7. :D Visst är det konstigt hur det liksom kan komma som över en natt. Gillade det Gabriella skrev, änglarnas tofflor, supersött! Men måste de lägga dem överallt? ;)
    Ha en fortsatt fin lördag. /Kram Malin

    SvaraRadera