Vampyrer i brevlådan!




Igår hade vi...vampyrer i brevlådan!
Nja..inte bokstavligen utan det var boxen med säsong1&2 av "The Vampire Diaries" jag beställt som äntligen kommit.
Så gissa vad vi tittade på igår tills ögonen var fyrkantiga och jag tyckte jag började få blodsmak i munnen. Jag tittar egentligen inte på såna här serier eller filmer i vanliga fall men just denna serien tycker jag är riktigt bra och faktiskt lite smårolig...konstigt nog!

Även Norah Jones skiva "The Fall" fanns i brevlådan som jag velat ha ända sen jag inte kunnat spela den på Spotify längre. Fantastisk skiva, underbar musik.
Klicka på: Chasing Pirates och lyssna!

Trevlig fredag på er!
Vampyrkram!


1 kommentar:

  1. Usch, det lät inget vidare att ha vampyrer i brevlådan, haha.
    Önskar er en fin tredje advent.
    Kram Elzie

    SvaraRadera