En fesblek råttfärgad blondin



Jeans från Cassels



Här har ni mig...en fesblek råttfärgad blondin. Ja men visst...tänker ni, det är väl alla på vinterhalvåret! Fast jag är en fesblek råttfärgad lite blondare blondin även på sommaren, eventuellt kan jag få vara kräfta för en dag men sen bleknar jag igen.
Jag har tappat några kilon men inte för att jag varit hurtig och motionerat utan för att hela pärsen med lilla Ella och hennes knöl gjort att de ramlat av mig, jag hade hellre gått ner av en annan anledning.
Idag ringde läkaren och vi ska nu på remiss till kirurgen för att se hur vi ska gå vidare, om knölen ska tas bort eller inte.

Mina nya jeans Vila Clothes kommer från Cassels.

Ni var hela 119st som anmälde er till tävlingen om tegelpannan, fantastiskt roligt! Jag ska gå igenom respektive antal lotter och så använder mig av Random.org för att utse vinnaren och kommer ikväll meddela vems "Lucky number" som blir valt.
Så håll uuuuut....kik!

Trevlig tisdag på Er !
Råttkram!




6 kommentarer:

  1. Det låter precis som jag, får aldrig någon riktigt fin färg. Det är jobbigt när det är problem med barnen, jag hoppas att allt kommer att gå bra, jag har inte hängt med riktigt men jag hoppas innerligt att det inte är någon fara! Styrkekram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga jeans.. Här har du en blekfis till som är det året runt, inte ens röd brukar jag bli.. Lite solbränna men inte så där så man tror att jag ens har varit ute..

    Nä viktnedgången hade ju kunna bero på annat =(

    Håller tummar här och skall absolut kika in senare..

    Ha en fortsatt bra dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Snygga jeans!
    Ja inte har man så mycket färg såhär års direkt:)

    Ska bli spännande att få se resultatet ikväll:)!

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  4. Hejsan du fina!

    Nog känner man sig blek alltid.. tänk om det kunde bli några fina soliga februaridagar så att åtminstone näsan kunde få lite färg!?

    Å. vad jag håller tummarna att slumpen ger MIG tur!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. åhhh hoppas på tur =)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Önskar dig allt gott och att det löser sig till de bästa med knölen på lilla hjärtat. Jeansen var underbara och du är så fin gumman. Ja du håller vi tummarna då...

    Kram Lisa

    SvaraRadera