Tegelpannor





Torsten ligger i soffan och visar upp sin grasiösa "tvättarsigiskrevetställning"


Jag hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag och en fortsatt fin kväll.
Vad passar inte bättre än att visa upp denna tegelpannan med texten:

"Jag älskar dig inte bara för vad du är
utan för vad jag är när jag är med dig"

Den finns nu att köpa under fliken "Tegelpannor till salu" på listen uppe på bloggen. Ibland blir det så att jag kommer på en ny text som jag bara måste prova och så tycker jag ju att det är så fantastiskt roligt att jobba med mina tegelpannor. Problemet är att jag inte kan behålla alla själv här hemma utan kommer att lägga ut på bloggen när jag har någon färdig.
Är du intresserad kika in under fliken "Tegelpannor till salu"

Trevlig kväll till er alla!
Tegelpannekram

&...sambon kom hem med en stor bukett blommor, den får ni se i morgon.


3 kommentarer:

  1. Oj så mycket spännande det hade hunnit hända här:-) Hmm, Barometern, det ska bli spännande att höra om!!! De har varit hos mig idag och intervjuat mig;-)
    Hoppas du haft en fin dag idag!
    Alla-hjärtans-dags-kram!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Den tegelpannan var jättefin, ja som alla dina tegelpannor =)
    Ha en fin onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar text... Skriver du för hand eller har du några stämplar/schabloner att gå efter? Väldigt fina är dina tegelpannor i alla fall och ditt hem mycket smakfullt inrett. Gillar att du lägger upp inköpsstället när du införskaffat något nytt, men tyvärr verkar just de sakerna ha försvunnit när jag tittar in :0( Ha en fin onsdagskväll!!

    SvaraRadera