I´m all set!



Prydnadsägget och påsknumret av tidningen "Jeanne d’Arc Living" kommer från Soluppgången.



Påskliljor, påskgodis, påskpynt och så lite påsklektyr......I´m all set!
Ni får fortfarande 25% på alla påskartiklar hos nätbutiken: Soluppgången t.o.m den 9 april, om ni använder koden: Vitt.

För en stund sen sa Phoebe:
-Nu orkar jag inte med den här dagen längre!
Hon är jättetrött efter att ha varit hos mormor hela dagen och lekt med kusin E.
 Och jag förstår precis vad hon menar...sådär känner jag också varje dag klockan 14.30 (eftermiddagskoman), klockan 17.00 (matkoman) och klockan 20.30 då jag är helt slut efter kvällens bestyr.
Äschhh....det är bara och slänga in några påskgodisar i munnen å skramla runt med så är man på G igen!

Ha det gottigottgott!
På G-kram

4 kommentarer:

  1. Mums vad gott med påskgodis! Fina bilder och barnen kommer ju med sådana mysiga kommentarer :). Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt du har gjort det där hemma med lite påsktema.:)Ha en fin helg.kram Ulrika

      Radera
  2. Liten då♥ det är inte lätt då all kraft tar slut.
    Tur det finns godis;)
    Sköt om er och ha en underbar dag
    KramGabriella

    SvaraRadera
  3. Hej vännen !!!

    VIlka härlig bilder, jag tycker faktiskt om påsk, tycker det ä mysigt med pyntet, riset och framför allt musten och godiset ;)
    Hoppas ni får en mysig helg och kväll
    Kramar

    SvaraRadera