Sluta inreda




Det är dags att sluta inreda och och istället börja utreda vad det är som gror i kylskåpet. I en veckas tid så har vi varje gång när vi öppnat kylskåpet sagt:
-Vad är det som luktar?!
Jag har plockat ut något varje dag i hopp om att det kanske var det som osat....men ooohhh nä stinkbomben är kvar och jag är rädd att den/det får fötter, hoppar ut och anfaller mig nästa gång jag öppnar!

Om ni undrar vad som hände med renoveringen av köket så har vi just nu pausat den. Det är alltså andra sidan av köket som vi gör om, diskbänk, underskåp och kakel. Diskbänk och skåp är på plats men sen har det inte hänt mer, jag tog bilder innan vi började riva men ni kommer inte att få se något förrän det är helt färdigt och ser skillnaden.

Så var det äntligen fredag och jag önskar er en trevlig kväll!
Något-kryper-i-kylskåpet-kram

&....kolla här så fint Veronicas vita skriver om mig:)

9 kommentarer:

  1. Så roligt att du skrev några rader till mig så att jag hittade hit till din fina blogg :) Så spännande att få se fler bilder på köket sedan :)Ha en riktigt härlig helg!kram jessica.

    SvaraRadera
  2. Tack säger jag med! Att du tittade in hos mig,det är ju så vi hittar varann! Jättekul! Ser att du har vita soffor! Jag behövde tips för ett tag sedan. Vi ska köpa nya men kan inte bestämma oss om vi ska ha vita, beiga eller svarta soffor!
    Trivs du med dina? Vad skulle du välja om du köpte nya idag?
    Hoppas du utreder vad som stinker!!
    Ha en bra helg
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej söta Emma, Va roligt att du hittade in till mig. Nu har jag kollat litet i din blogg och den är verkligen levande och trevlig. Alltid roligt att läsa om barn och deras "hyss".

    Trevlig helg önskar jag dig tillbaka och ta nu ut ALLT ur kylen, torka rent med ättika och så ska du se att stinkbomben blir hittad. Lycka till. Kramis

    SvaraRadera
  4. Ja kylskåp dom gror igen fort SUCK! och skafferiet är alltid fullt med gamla grejer då man rensar fast man tyckte att man nyss rensade..Nu ska jag in och läsa vad hon skriver om dig=) Hasta la vista
    och trevlig helg
    Kram Gabriella

    SvaraRadera
  5. Vill börja med att tacka för din fina hälsning hos mig! Va glad jag blev. Oj vilken fin blogg du har. Underbara bilder. Ska ta mig en kopp kaffe o kika runt lite mera snart.

    Kollade länken och såg dina lastpallar som hylla. Otroligt snyggt. Helt i min smak. Kan bli ett framtida projekt här.

    Appropå kylen. Kolla på baksidan, det sitter nån slags behållare där som samlar upp gammalt vatten.I alla fall var det så på våran kyl. Jag höll på att bli tokig ett tag av lukten i. Men tillslut hittade jag roten till det onda.

    Lycka till i jakten på odören och njut av helgen.
    På återseende!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack för den fina hälsningen i min blogg. Skön helg önskar jag dig också! /Lisberth

    SvaraRadera
  7. your Easter basket just wonderful, a) it is hard not to notice she's so real. Valentina

    SvaraRadera
  8. Tack för besök:-) och vilken fin blogg du har, ska titta mer hos dig sen, trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Haha känner igen mig! Jag har också försökt utreda i några dagar nu vad det är för unken lukt som kommer från kylskåpet! Jag har rensat o plockat men icket hittat källan. Lycka till, till både dig o mig att hitta mysteriet på gåtan hihi!=) Kram

    SvaraRadera