Betongljusstakar





Betongljusstakar som jag gjort av olika flaskbottnar. Jag har verkligen fastnat för dessa ljusstakar och gjort flera stycken i olika storlekar och höjder, gillar den råa och kalla känslan från betongen som bryter mot sommarens vackra blommor och färger. Det kommer att bli ännu fler av dessa ljusstakar...det kan jag lova:)

"Nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen, nu är det mer än det var i fjol för nu har korna ont i magen"

Hoppas ni har det riktigt gott ute i solen bästa bloggisar!
Betongkram

&....så bönar jag och ber om lite fler röster......pleeeeeeease, snääääälla söta...
klicka HÄR för att rösta ♥

15 kommentarer:

  1. Kul idé! Perfekta att ha ute...håller duken på plats och inte blåser dom omkull heller;)
    Är också så himla sugen på att pröva på det där med betong, kanske skulle pröva några flaskbottnar jag med:)
    Ha de så gott i sommarvärmen!
    Kram Marianne

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Jag gjöt i betong för första gången ifjol. Några rabarberblad, rosor och ljustakar blev det för mig :)

    SvaraRadera
  3. Ahh, så snyggt! Jag har testat betonggjutning några gånger och det är verkligen kul. Hoppas jag ska få gjort lite mer under semestern... :)

    Blev full i skratt när jag läste din rad..."Nu är det sommar nu är det sol nu är det koskit i hagen...." Jag har en annan fortsättning: "där ligger Lisa med öppen kjol och lilla Lasse på magen" ... Ooops!

    Ha en underbar dag! Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Jättefina och den med små fötter är bara så söt. Ha en fin kväll.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  5. Hei!
    Så kreativt dette var og utrolig fine ble de:)

    Klem Merete

    SvaraRadera
  6. Ursnyggt! Nu ska jag rösta!! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Vilken bra idé, betong är jätteläckert!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
  8. Så fina, mycket bra idé. Ser fram emot fler.

    Kram
    Nette

    SvaraRadera
  9. Så jättefina ljusstakar...=)
    Tack för tipset !!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  10. Det är så roligt att gjuta i betong och snyggt blir det :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  11. Superfina!! Lite Ernst-feeling över dem tycker jag:))
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  12. Wow...........
    /Kram

    SvaraRadera
  13. Förstår att du gillar dem, så snygga. Det var ett bra tips att använda flaskbottnar. De står ju stadigt ute.
    Ha en bra vecka!
    kram Ullis

    SvaraRadera