Information om mina tegelpannor



Tänkte idag ge lite information om mina tegelpannor.
En likadan tegelpanna som den på bilden skickades igår till Finland. Det känns helt fantastiskt att mina tegelpannor sprids och även får komma utanför Sveriges gränser:) Frakten blir betydligt högre då det handlar om leverans till andra länder, på tegelpannan som skickades till Finland kostade frakten 445kr med Posten som var det billigaste alternativet, det är ju ett ganska högt fraktpris men tyvärr inget jag kan påverka. 
Jag skickar gärna till utlandet och vill man veta vad frakten skulle kosta till ett specifikt land så mailar man sin adress till mig så kollar jag upp detta.
Priset för en tegelpanna är 249kr och frakten inom Sverige 75kr.
Jag textar alla tegelpannor på fri hand vilket gör att ingen tegelpanna är den andra lik, även formen är olika på alla pannor. 
Beställningar görs till mailen: emmasverkstad@gmail.com.
Eget önskemål på text är välkommet bara den inte är för lång så den inte får plats eller blir för liten.
Jag skickar inte tegelpannan innan betalning kommit in.
Uppe på listen på bloggen finns några flikar där man kan hitta mer information om mina tegelpannor.

Önskar er allt gott och lite till
Informationskram

&...så vill jag bara lite fint säga att jag vet att nästan alla tegelpannor skickas till er i ölkartonger men det är inte jag som dricker all denna öl;) Utan släkt och vänner sparar dessa kartonger till mig just för att de är som gjorda för tegelpannor:)

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Dine tegelpannor er som sagt fantastiske:)
    Har veldig lyst på en, men frakt prisen var utrolig høy!!!
    Så får spare litt først:)
    Ha en fortsatt strålende dag

    Klem Merete

    SvaraRadera
  2. Hej ! De är superfina , vad roligt att de är så populära.
    Ha det bra
    Anni

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga Foto du visar & dina Tegelpannor är otroligt vackra...
    Härligt att så många beställer & från Finland :)
    Ha en fin dag/Kram från mig ♥

    SvaraRadera
  4. De är så vackra. Jag ska beställa en så fort jag kommer på vad jag vill ha för text.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är det roligt att saker sprids via nätet. Kunden som beställde ville nog väldigt gärna ha din fina tegelpanna och tyckte nog inte att frakten var något problem.

    Kram Ester

    SvaraRadera
  6. Hei fine vennen :)

    Dine tegelpannor er bare såå fine :) Og jeg kunne så gjerne tenkt meg en, men jeg skjønner at frakten fort blir dyr da man sender til utlandet. Posten her i Norge er veldig dyr og.

    Så utrolig koselig at de begynner å selges over landegrensene, vennen :) Du er bare så flink :)

    Ha en fin tirsdagskveld og kos deg :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera
  7. Hej Emma!
    Ville bara berätta att tegelpannan levererades åt oss dagen före bröllopet så vi fick den i tid tack vare att du gjorde ett undantag ;) Och den var väldigt uppskattad av brudparet. Jättefin var den och skulle frakten vara lägre så skulle jag absolut beställa fler tegelpannor av dej :) Tack än en gång!! H: Helen i Finland.

    SvaraRadera