Kliva ut i "vuxenvärlden" igen...





Ytterligare en tegelpanna / bröllopspresent som är ivägskickad.

Jag har haft några dagar som känts sega och dryga, jag har mest bara gått runt och varit trött. Jag tror att det hela grundar sig i att en del saker som jag hade velat ha klara nu inte är det, jag gillar ju snabba resultat. I morgon börjar barnen hos dagmamman två dagar i veckan igen, i september börjar de på heltid för då är mammaledigheten över, jag börjar på ett nytt jobb, Vita hemligheter utvecklas....och jag ser faktiskt fram emot att börja jobba, jag älskar att vara hemma med barnen men jag tror att efter 4 års mammaledighet är det dags att införa en ny vardag, nya rutiner och kliva ut i "vuxenvärlden" igen för att utvecklas själv och se om mina drömmar och planer kan bli verklighet.

Ha det gott allihopa
jobbkram

5 kommentarer:

  1. Åh,sååå spännande :) Håller tummarna för att dina drömmar & planer blir verklighet/Kram ♥........

    Psst...Ljuvliga Tegelpannor som alltid & vackra Foto!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar tegelpanna och underbar text.Vad kostar en sån?.Vad fint du har på din hylla söt blomma fin Lyktor.Jag håller också tummarna för dej att dina drömmar &planer blir verklighet....Ha nu en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Nok en herlig tegelpanna:)
    Lykke til med planene dine:)
    Ha en herlig kveld

    Klem Merete

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Ja, förändringen är säkert orsaken till att du känner dig trött. Det tar energi att landa i en ny vardag. Att gå från något invant till något ovant kan vara både skrämmande och spännande. Men rätt som det är så är ni inne i era nya rutiner.

    Kram Ester

    SvaraRadera
  5. Åh vad roligt med ett nytt jobb, så spännande! All lycka till!=)

    SvaraRadera