Helt obeskrivlig!!





Städade och rensade i en garderob idag och hittade detta cirka 11 år gamla tidningsurklipp från tiden då jag var aktiv som innebandyspelare. Men jag minns det som om det vore igår jag med självsäkra kliv gick ut på planen när ingen annan ville lägga straffen. -Jag sätter den, sa jag, och jag visste exakt vart jag skulle sätta den. Och jag minns än idag känslan när jag ser bollen landa så fint i krysset.....helt obeskrivlig!!
Det var då det (när man var iskall), idag skulle jag kanske inte vara riktigt lika tuff. Men jag tror att med rätt inställning och känsla kan vem som helst göra vad som helst, det gäller bara att tro på sig själv! Urklippet står nu som en påminnelse på hyllan i mitt kontor. 

Tro på dig själv
för du kan...

Och så härligt att så många är med i Utlottningen!
Alla-kan-kramas

7 kommentarer:

  1. Ooooo...Så härligt inlägg & vackert/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Kjempe koselig bilder:)
    Så artig å finne sånne gamle ting som man har vært med på en gang:)

    Klem Merete

    SvaraRadera
  3. Åhhh...den känslan minns jag men ändå den motsatta för jag kände så när jag som fotbolls målvakt räddade en straff...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Ojojoj, ett innebandyproffs. Min innebandykarriär var då inte alls så omskriven ;)
    Vi åkte i stort sett alltid på stryk....men kul hade vi och det är ju egentligen det viktigaste.
    Hoppas du får en riktigt skön Onsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  5. visst är det roligt med sådant man nästan glömt,och så poppar det upp något som
    påminner om denna underbara dag.Ja glömmer gör man nog aldrig,men skjuter det ifrån sig.
    lycka till nu och ha det så bra.
    Fina bilder som vanligt.

    SvaraRadera
  6. koselige bilder..) og herlig gammelt minne.:))

    ha en kos kveld.:))

    SvaraRadera