Det skulle jag inte gjort!


Ägg från Mio.




Skulle vara duktig och lite snabbt rista av plädarna som ligger i soffan.....det skulle jag inte gjort! Av någon konstigt anledning under ena krafttaget smäckte det till i höger öra och ett "lock" inföll sig. Nu hör jag inget på höger sida mer än ett irriterande brus och tjut, koncentrationsförmågan är helt väck i samband med hörseln och jag känner mig smått desorienterad. Jag planerar att spela lite innebandy ikväll och nu undrar jag hur det kommer sluta, sönderskjuten på höger sida för jag lär ju inte höra om det kommer några bollar från det hållet.

Fortsatt fin dag till er alla!
Lock-kram

7 kommentarer:

  1. Ajdå vilken otur Emma! Vi får hoppas att locket släpper tills ikväll :) Ha de bra och akta dej för bollarna :) Kram

    SvaraRadera
  2. Men oj då :( Håller mina tummar för att det släpper!
    Wow,sååå vackra foto du visar & som "vanligt" sätter jag mig en stund i soffan & myser innan jag Kramas & går :)

    SvaraRadera
  3. Så kjempe trist dette var, uflaks du har!
    Herlig fat på stuebordet :)
    Lykke til i kveld med hockey spilling:)
    Klem Merete

    SvaraRadera
  4. Lock för öron ogillas, jag får lock för öronen när jag tränar hårt, väldans irriterande.
    Hoppas locket försvinner och att innebandyn går bra!
    Fina bilder! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Inte kul...hoppas att det ger med sig snabbt...=)

    Ha det gott !!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder, så fint det ser ut!
    Vad otur med örat, hoppas det blir bättre snart!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nämen usch så läskigt.
    Hoppas det släppte så du kunde spela på kvällen.
    Innebandy är ju så kul. Spelade det endel under gymnasiet....mycketblåmärken men otroligt svettigt och kul.
    Hoppas ni får en skön Torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera