Julmarknad







Nästa söndag, den 25 november kommer jag att finnas med på en julmarknad med mina tegelpannor.
Julmarknaden är mellan kl. 15-18 och platsen är Kåremo byggdegård i Kåremo som ligger ca.2 mil norr om Kalmar. En mysig liten julmarknad, kl 16 och 17 kommer Högalids folkhögskola och sjunger, kl 16.30 är det Tomtepromenad för barnen som då kan lämna sina önskelistor, det finns även försäljning av korv och fika.
Har ni möjligheten, kom gärna och besök mig på plats och ni kan se mina tegelpannor i verkligheten.

Denna vecka blir det hårt arbete med att försöka hinna tillverka några fler pannor att ha med mig och kanske även lite annat.

Jag hoppas ni har en skön söndag!
Marknadskram

6 kommentarer:

  1. Åh,vad synd att jag inte bor närmare...
    Ha en fortsatt Skön Söndag/Kram

    SvaraRadera
  2. Så artig å få være med på:)
    Man skulle bodd mye nærmere nå....
    Lykke til:)
    Klem Merete

    SvaraRadera
  3. Säger detsamma. Synd att det är alldeles för långt bort. Tur att man får ta del av dina fina ting här på bloggen:)

    SvaraRadera
  4. Dom är verkligen fina dina pannor och kommer sälja bra.
    Hade gärna ägt en med den fina hjorten.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Mysigt.
    Hoppas du får en härlig start på veckan, Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej, va kul att du åxå ska vara med i Kåremo på julmarknaden.
    Jag har läst din blogg länge o beundrat dina tegelpannor, nu får
    jag chans att se dom o dig!!!
    Jag ska va där o sälja mina tomtar o vättar o lite annat smått.

    Ha de gott// Lotta
    livetsbergodalbana.blogg.se

    SvaraRadera