Big Ben is back!



 
Fredag igen och "Big Ben" is back!
Nu har äntligen mitt stora stiliga svarta golvur flyttat in i matrummet igen, dock inget "äkta" golvur men jävligt snygg är han ändå ståtlige Ben. Klart som korvspad att man kan måla ett golvur kålsvart, lika klart som att man kan plocka med sig en stor pinne in ifrån skogen och lägga på matbordet, precis lika klart som det är att sätta upp såna här på väggen i vardagsrummet.
 
Kul att så många kikar in här och jag önskar er alla fina besökare en kanonfredag!
BigBenkram
 
&...jag får en hel del mejl och jag tackar såååå för era fina ord, jag svarar på era mejl så fort jag kan!

4 kommentarer:

  1. Big Ben is lovely/Hug from me :)

    SvaraRadera
  2. Gu´ va snygg!! :D
    Den gör sig jätte bra där!

    Ha en mysig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tror faktiskt inte du kan misslyckas när det kommer till inredning. SNYGGT!
    Ha en mysig kväll, kram Malin

    SvaraRadera
  4. Den Big Ben er bare kjempe fin:)
    Passet perfekt inn hos deg:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvaraRadera