"Du går som en gammal kärring!"


Brun glasprydnad som jag hittade i en låda med blandade prylar som min mormor rensat ut, och oj oj oj den är ju inte läge att rensa ut nu, den är ju inne med sina fyra ugglor på. 


Oops här kom visst en bild till på dessa, har ni missat historien om dem kan ni läsa den här


Idag måste jag försöka rycka upp mig!
 Jag har haft maginfluensan i 2 dagar och efter det fick jag feber, varit liggande och inte kunnat göra någonting. Igår kväll var första gången på 3 dagar som jag kunde äta lite riktig mat, annars har det bara blivit soppa och krämer. Jag hörde att det är typ tre olika influensor och baskelusker som snurrar runt just nu och är riktigt besvärliga och elaka, det håller jag med om. Totalt urlakad, ont i magen, allmänt svag och fruktansvärt ont i magen.
"Du går som en gammal kärring!"
sa sambon till mig vid ett tillfälle.
Och det gjorde jag också, men jag kunde inte räta på mig helst inte vara upprätt alls. Idag är jag i alla fall upprätt och ska försöka städa upp lite, kasta vissna blommor och kanske hinna med någon tegelpanna.

Trevlig lördag!
Uppryckningskram

3 kommentarer:

  1. Usch! Hoppas du får vara frisk nu!

    SvaraRadera
  2. Kryis Kraaaaaaaam från mig!

    SvaraRadera
  3. Inge kul med magsjuka! Hoppas du piggnar till snabbt.
    Kram Satu

    SvaraRadera