Ibland blir man bara så jävla trött!!!




För 3 månader sedan beställde jag mig två vita barpallar till köket, de verkade aldrig dyka upp men så idag blev de plötsligt levererade äntligen....och när jag öppnar kartongen så är de två turkosa stolar som möter mig! 
Ibland blir man bara så jävla trött!!!
Grrrrr....hyffsat många svordomar har sagts under morgonen, dessa två galet turkosa pallar åker såklart tillbaka och jag har bestämt mig för att helt enkelt skita i att beställa nya vita pallar bara för att....ibland blir man så aaaarg!!

Den enda som blev nöjd var Torsten som gillar packmaterial.
Trevlig dag till er!
Grrrrrr....kram

11 kommentarer:

  1. Näe...va trist :(
    Men lille Torsten är bara fööör söt/Nospuss & Kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Förstår precis hur du känner... jag råkade ut för något likande. Beställde "tolix" stolar i juni, de kom efter hundra arga mail från mig i september.. Jag hade beställt rostfria/silverfärgade... fick bruna.
    Om jag får gissa så har vi beställt från samma företag? Börjar på R och slutar på Sthlm....?

    Pallarna var snygga i turkost men endast om det är det man vill ha :)
    Hoppas det löser sig för dig.
    Kram Marie
    PS.. Torsten är en riktig sötis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer! Hur gick det med dina stolar då,löste det sig så fick du skicka tillbaka dem?
      /Emma

      Radera
    2. Jag blev erbjuden lite pengar tillbaka och jag behövde verkligen stolar så jag behöll dem. Och jag gillar dem mycket nu. Men aldrig mer att jag handlar från dem, de verkar ha noll koll.
      Hoppas det löser sig för dig med.
      Marie

      Radera
  3. förstår att du är irreterad...det hade jag med varit...stå på dig och kräv någon form av kompensation...kramis semlan

    SvaraRadera
  4. Ojsan hur det kan bli, förstår när du väntat på de vita sen när de kommer så är de turkosa. Hoppas du får hem dina vita eller hittar dem nån annanstans. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Ajdå..så himla trist när det blir vajsing med leveransen. Dock hade pallarna gärna fått flytta hem till mig..jätte fina :)
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men så snygga de var.. Fast jag förstår dig, är det inte den färgen man vill ha så blir ju besvikelsen stor..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Uff, det er kjempe trist og irriterende at man ikke får det man har bestilt!!!
    Men jeg syntes de stolene og fargen bare var kjempe fine:)
    Men håper det ordner seg, så du får den farge du skal ha!!
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvaraRadera
  8. Rackarns vad otur! Känner med dig, ibland orkar man bara inte bråka! Hoppas några andra snygga vita pallar dyker upp istället!=)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Färgklickar på dina fina bilder i alla fall:( och Torsten är väldigt fin:)

    /Rebecca

    SvaraRadera