Jag är definitivt en av dem



Tegelpanna med text från favvogruppen Lifehouse.

Rumsgranen är fortfarande lika fin, den kräver nästan ingenting knappt ens vatten. Fast den känns lite pasé i matrummet just nu men jag vill absolut inte kasta den, hade tänkt flytta ut den på altanen till våren....men våren känns ju som en evighet bort. Jag tror det är mååånga som längtar efter våren nu va!? Jag är definitivt en av dem.

Idag har jag hunnit tapetsera vardagsrummet lite till, där denna tapet håller på att sättas upp. Det blev ju lite stillestånd i tapetseringen då Stockholmsresa och magsjuka kom emellan. Det finns en liten liten tjuvkik på ett par ränder på Vita Hemligheters Facebooksida, som det för övrigt är över 550 gillare på nu...så himla roligt!!!

Önskar er en trevlig kväll!
Vår-längtan-kram

2 kommentarer:

  1. For noen herlig tavler med tekst:)
    Og som vanlig, dine tavler er bare helt nydelig:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvaraRadera
  2. Ooooo,jaaa Vååår ♥..
    /Kram finis!

    SvaraRadera