Mediatränad och fotogenique...


Nybro Extra 24 april 2013


Barometern 2 maj 2013


Fokuserat maj 2013


Ja då har man varit med i ett visst antal tidningar den senaste tiden så nu är jag van vid intervjuer och kamerans blixtar, jag som annars alltid är den som befinner mig bakom kameran och fotar själv känner mig nu riktigt "mediatränad" och fotogenique, hahaha eller ja typ;)

Den sista tidningen, magasinet Fokserat kommer ut ca.sex gånger/år. Ett jättefint och snyggt magasin som i detta nummer handlar om hem, inredning och design med flera "hemma hos reportage" och "göra om hemma tips".
Hemsida: Fokuserat.com.

Nja, jag får nog säga att det är skönt att vara den som är bakom kameran igen, även om jag härom kvällen när det åskade och blixtrade ute for upp ur soffan drog handen genom håret och klistrade på ett sprudlande leende och poserade för "Tors tidning" av ren reflex;) Nä jag trivs bättre bakom kameran där det är lugnt och mörkt och jag själv får bestämma/ställa in fokus!

Och nu bestämmer jag att vi ställer in fokus på fredagsmyset...
Önskar er alla en ljuvlig fredag!
Blixtkram

2 kommentarer:

  1. Hihi härligt & visst äre så...
    "mediatränad" & fotogenique :)
    /Fredagskram Annmi

    SvaraRadera
  2. Hihihi... Utrolig hva man kan bli vant med. Har vært med i et par aviser selv i det siste selv om det ikke var i nærheten av hva du har vært med på da.
    Jeg har skrevet om det på anneks bloggen min. Der har jeg også en give away på gang. Ta en titt da vel:)
    Håper kvelden din er fin.
    Klem fra meg!

    SvaraRadera