En enkel bukett





Jag tycker det är så härligt när man bara kan gå ut och plocka in av sommarens och naturens skönheter, som till exempel ljuvliga Lupiner. Även om det grusigt på golvet dammigt under soffan och fönsterna är skitiga så lyser hela rummet upp och blir fräscht av en enkel bukett med sommarblommor.

Hoppas ni haft en fin helg och får en bra start på veckan, när vi nu kickar igång midsommarveckan, jag kan inte fatta att det redan är midsommarafton på fredag, kan ni!? Jag efterlyser lite mer sol och värme för att jag ska bli helt övertygad.

Önskar er alla en riktigt bra dag!
Sommarkram

7 kommentarer:

  1. Ja visst är dessa buketter ljuvliga....
    Otroligt vackra foto du bjuder på som alltid
    /Kramar Annmi i Hjosolen

    SvaraRadera
  2. Finns det något vackrare än lupiner....tänk när man tex åker bil och ser dessa fantastiska blommor i mängder med varierande kulörer. Underbara!

    SvaraRadera
  3. Nydelige bilder❤

    SvaraRadera
  4. Näpp, kan inte fatta det, midsommar alltså. Jag sitter fortfarande fast i maj på något sätt :) Jag blev allt lite sugen på att plocka in lupiner nu - de är verkligen fantastiskt fina! Kram! Marthina

    SvaraRadera
  5. Nydelige blomster:)
    Klem Merete

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder från ditt fina hem! Åh, lupiner är så underbara! Tänk vad en liten färgklick till bukett kan göra för rummet=) Och visst går tiden fort, jag kan inte heller koppla ihop att det snart är midsommar ju!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Var nära att tvärnita på vägen hem idag, men hejdade mig och kom på att jag gör det imorgon istället. plockar hem lite lupiner alltså;-)
    Fina är de och de är verkligen midsommar! Hu, tiden går för fort!!!
    Önskar dig en fin midsommar!
    Kram Anna

    SvaraRadera