Tackar för ert tålamod!






Nu börjar de flesta beställningar bli klara....det har tagit lång tid för mig att avverka de beställningar som kom in i samband med att jag meddelade att jag skulle göra ett uppehåll i min verksamhet. Jag tackar för ert tålamod och det är några som får hålla kvar sitt tålamod ytterligare lite till, men jag lovar att jag gör mitt absolut yttersta för att göra de kvarvarande tegelpannor mellan jobb, hem-å hushåll, och alla andra måsten man har i livet.

Jag har några färdiga tegelpannor kvar på lager här hemma som jag tänkte lägga ut här på sidan till försäljning om någon skulle vara intresserad.
Jag måste bara hitta några gamla bilder på tegelpannor med samma texter i datorn då jag, "mitt klantarsle" glömde min ("älskling") kamera i Borås i helgen! Jag som nästan aldrig varit ifrån min kamera en enda dag gör något så dumt och åker ifrån den, tror ni jag skrek, frustade, spottade och bannade mig själv när vi redan kört ca.15 mil och jag upptäckte att Nikon inte var med i bilen....gaaaahhhh!!
Puh...det blir en tuff tid framöver....utan min kamera.

Tjolahopp allihopa
Klantarslekram

1 kommentar: