Designkopior




Det finns åsikter om de inredningsprylar som Netto har i sina hyllor, att det är rena designkopior vilket kan stämma. Men jag måste säga What ever eller rent av Thank god för om jag får välja mellan att ge 800kr för en trälåda eller 69kr, så väljer jag det senaste. Vad gör det om vi som inte har råd med den äkta designen får köpa oss en designkopia till ett mer rimligt pris.
Korgarna som då såklart är från Netto, tro det eller ej men kostade 15kr för ett set om 3st. Även den grafiska pläden kommer från Netto, men minns ej priset på den.
Sen kan jag väl tycka att det är lite roligt att de nästan har lika mycket prylar som mat, fast jag gillar det:)

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig! Det roligaste med Netto, tycker jag är just grejorna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst har de mycket roligt, och så kommer det ju in massa nytt hela tiden!
      Kram

      Radera