Fredagsfeeling...





Fredagsfeeling och lite ordning och reda innan det bär av till kalas hos brorsonen. Det visar sig att damma inte riktigt är min grej, jag blev klart avslöjad när jag tog en titt på ovansidan av lampan över matbordet. Men jag får väl erkänna att just damma görs ganska sällan här hemma, jag är mer noga med att var sak har sin plats. Jag är definitivt mer allergisk mot saker å prylar som ligger här å där på bänkar och golv än lite damm.
Ah just det fondväggen i matrummet har fått en ny tapet, från EcoWallpaper, Soft Surface, jättesnygg blev den när den kom upp.

Ni får inte missa at följa mig på Instagram som  @e.mm.a.k  där ni kan hänga med på allt jag gör! 

Fredagskram / Emma

Psssssst....jag tycker vi fullständigt ignorerar att det är fredag den 13:e idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar