Mycket har hänt...

Oj så mycket det hänt sedan vi hördes sist, jag vet banne mig inte riktigt vart jag ska börja.
Sommaren och semestern gick som vanligt så fort att jag inte hann med å reagera, men det tycker jag gäller för alla somrar, sommaren, enligt mig borde vara betydligt längre.

Frieriet som skedde i Tyskland,  LÄS HÄR
ledde till ett borgligt giftermål och en hejdundrandes bröllopsfest hemma i trädgården. Så nu mina vänner är jag Fru Cras.

Jag har nu efter sommaren gått ner i arbetstid och jobbar numera 50% och resten av halvan pluggar jag på distans till Inredningskonsult + homestaging.
och så jobbar jag för tillfället i den andra färgbutiken i Nybro, "Nordsjö idé & design" och kommer att vara där så länge det behövs. Det är inte helt lätt att lära sig ett helt nytt färgsortiment men det är ju inte fel att kunna ytterligare ett.



Idag har min dag handlat om styling inför en "försäljning". Och att försöka lära mig olika program i datorn och över huvudtaget lära mig datorn! 
OMG! kommer jag någonsin att lära mig min Mac? Eller blir jag skallig först....

Kram Emma

1 kommentar: