Vi kommer såååå inte överens!





Här kommer då bilderna på vardagsrummet efter tapetsering och målning. Dock till mitt förtret är de suddiga och gryniga, jag blir galen på min kamera, vi kommer sååå INTE överens!📷

Den stora fondväggen är tapetserad med en tapet från Engblad&Co, ur kartan Arkiv Engblad, Sigill. Den har ett lite fint mönster som man ser när man kommer närmre. 
Väggarna på långsidorna och spisen är målad med Jotun kulören Antikgrå, en riktigt snygg varmgrå kulör.
Tapetrutan på andra kortsidan har blivit tapetserad med ytterligare en tapet ur Arkiv Engblad, Acanthus. Ett av mina favoritmönster som åter är i tryck, minns det från Morfars tid och har några av hans gamla rullar med mönstret kvar.💚

Den jättestora ramen som sitter över soffan fyndade jag på loppis för 150kr, målningen som satt i plockade jag bort och satte en tapet i istället, från Engblad&Co, Simplicity, designad av Emma Von Brömsen.
Den grå tavlan har jag gjort själv. De svarta är köpta i Köpenhamn, sen är det ett foto på barnen och till sist ytterligare en loppad tavla. En riktig blandning av tavlor kan man säga!

Så fort jag är hyfsat överens med min tetiga kamera så lovar jag bättre bilder, om jag hotar med att använda den gamla kameran igen, tror ni han skärper sig då?

Trevlig kväll
Kram

2 kommentarer: