Blotta sig...


Vissa i familjen har ju förmågan att ligga kvar å gotta eller kanske snarare blotta sig i sängen på morgonen när resten av familjen kliver upp.
Men så har han ju varit ute å flängt under natten så ok då, han hittades sittandes sovande utanför altandörren tidigt i morse, en riktig tröttkeps. 



Tapeten jag har i sovrummet är från Boråstapeter, kollektionen Pigment, Thunder Cloud.


Hasse, även kallad Basto av någon helt oförklarlig anledning.
Ungefär som att Torsten (vår andra katt) kallas för Dårinski. De där oförklarliga smeknamnen bara uppstår helt plötsligt och sätter sig!


Jag håller just nu på att måla bordet som ska bli nya soffbordet. Jag har sågat av benen en bit för att det annars var alldeles för högt. Jag har målat nedre delen av benen i en ljus greige kulör och resten av bordet i mörk grå kulör. Nu väntar jag på torkning så jag kan göra andra strykningen.

Det är gutt med helg ändå!
Kramis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar