Mitt fredagsmys

Igår kom den första hyllan upp på den nya tapeten i matrummet, man drygar ju alltid på att göra hål i en ny tapet särskilt när jag vet att jag ständigt ändrar mig!
Tyvärr innebar även gårdagen en tripp till vårdcentralen med tjejerna då Phoebe har inflammation i ett finger och Ella visade sig ha öroninflammation, men det känns ju ändå bra då vi nu kanske har en förklaring till hennes skrikande på nätterna nu hoppas vi att penicillinet ska göra sitt och nätterna bli lite bättre.
Väl hemma blev det lite plockande av prylar till nya hyllan och en ny blomma tog plats på den, detta till en liten nostalgitripp med Hootie & the Blowfish!
Vitrinskåpet som tidigare var brunt har nu blivit vitt och fått spets innanför dörrarna. De underbara "Pip" skålarna har sin hedersplats uppe på skåpet.


Bra musik och inredning.....det är
fredagsmys för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar