Loppisfynd! Billigt och.....tungt!

Kolla in den här krukan/urnan som jag fyndat, så himla fin! Och hör å häpna...jag gav 25 riksdaler för den! Är inte det billigt? Ja jag slet i alla fall åt mig den fort som attan, tung och stor är den dessutom hade jag redan shoppat en massa annat så jag var genomsvett och alldeles röd i fejan innan jag fått in allt i bilen, men det var den värd!
Jag har inte riktigt bestämt mig för vart den ska stå ännu så den byter plats lite titt som tätt, kanske blir det ute till slut.
Ett bra loppisfynd!!




Ha en bra dag i värmen!
Kram

2 kommentarer:

  1. Otroligt bra loppisfynd!! Ibland blir man förvånad över vad man kan hitta:) Trevlig helg!
    Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Vilket fint fynd!
    Brukar alltid kolla efter krukor på loppis!

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera