Blöjor, utspilld mjölk, leksaker.....Musik!

En ny dag är här...och som vanligt drar den igång för fullt med blöjbyten, frukostbestyr, leksaker utspridda över HELA huset! Lilla E har dessutom kommit på en ny grej hon kan göra, nämligen blåsa bubblor med munnen så nu lämnar hon ett spår av saliv efter sig på golven. Men vad gör det när solen skiner och det är härligt grönt och vackert ute, Sigge ligger redan och myser under sitt äppelträd!

Själv har jag redan laddat stereon med ett av mina absoluta favoritband "LIFEHOUSE" och just det blir dagens tips till Er alla. Har ni inte redan lyssnat på dem så tycker jag att ni göra det. Deras fantastiska musik har spelats i vårt hem i flera år och enligt mig har de inte en enda dålig låt, låten som fick mig att fastna var "Hanging By A Moment" från skivan "No Name Face".
Just nu lyssnar jag på skivan "Stanley Climbfall" och jag säger bara.....MMmmmm....Jason Wade....nice!!



Ha en bra dag med massor av sol och bra musik!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar