I´m Back!!

Nu var man tillbaka till verkligheten och vardagen igen...men när man varit borta även endast ett par dagar är det så skönt att komma hem igen, jag tyckte till och med att "Lilla E" hunnit växa dessa dagar.
Stockholm var helt fantastiskt och Jerry Seinfeld var nog det roligaste jag varit med om, jag skrattade så att tårarna sprutade! Hoppas han kommer till Sverige någon mer gång för då är jag där!


                   HÄR & HÄR kan du se lite av min söndagkväll i Globen.
Se recension

Självklart blev det ju en del shopping också! Galen i muggar som jag är och har egentligen inte plats med fler så står det nu fyra nya muggar på hyllan i köket, jag kunde helt enkelt inte motstå dessa! Så idag blir det bilder på de härliga muggarna för visst är de fina? Butiken jag handlade dem i var helt underbar och jag var helt lyrisk där inne, det var så mycket att titta på!
Jag fick äran att fota där inne så ni kommer snart få se bilder från butiken....men just nu får ni nöja er med muggarna.








Ha en riktigt bra dag!
Kram

&.....nu ska jag njuta av god kopp kaffe och gissa vad det blir för mugg!! 

1 kommentar: