Sista blogginlägget....

....ja här kommer det, sista inlägget innan jag tar en liten paus och drar till Stockholm med min vän Anna över helgen!! Och vad ska en lite lantis som jag göra där? Jo nu ska ni få höra...jag ska ska till Globen och kolla på Jerry Seinfeld! Jag är lite nervös och ganska uppspelt det ska bli så fantastiskt roligt, en "once in a lifetime" upplevelse!
Så innan den lilla pausen och den stora upplevelsen bjuder jag på lite bilder på blommorna på bänken i köksfönstret. Tanken var att jag skulle köpa mig två rosa (såklart) pelargoner till de nya krukorna men det fanns inga (snyft) jag fick helt enkelt nöja mig med dessa två, fast hortensia är ju också en av favoritblommorna så det blir bra så länge. Men har jag bestämt mig för pelargoner så kommer det snart att stå pelargoner i krukorna!






Ha nu en riktigt bra helg, det ska jag (förutom att jag kommer sakna min familj så himla mycket!)
Kram

&......jag är snart tillbaka med massor av nytt att visa och berätta...vi hörs!

1 kommentar:

  1. Så fint!!
    Måste shoppa mig en hortensia jag med!

    Ha det så trevligt o mysigt!

    Kram Liza

    SvaraRadera