Mycket snack och lite Verkstad

Ja det är ju mycket snack om Verkstan där jag spenderar en del tid och kanske har jag varit dålig på att visa er lite bilder därifrån, men det finns en anledning till det....det är just nu så stökigt och fullt med möbler, prylar och färgburkar överallt.
Idag har jag varit där hela dagen. Avslutat sista tegelpannan på en beställning, känns bra och jag är nöjd hoppas köparen blir det också:)

Men jag lyckades ändå ta ett par bilder där det inte var så stökigt!



Dessa brickor gör jag också, målade i vit matt färg med slipade kanter och dekor som gör att de glänser och får en glittrande effekt, både med och utan text på.
Själv använder jag dem som ljusbricka, kakfat och stående i tallrikshyllan.

Nu måste jag dra igång med kvällsbestyren, pyjamaserna ska på och kvällsmat måste ner sen hoppas jag på läggning. Och sen kanske om jag hinner och orkar måste titta in lite hos er så jag inte missar något:)

Ha det bäst!
Kram





3 kommentarer:

  1. Så fina saker du gör!
    faten blev jag hel förtjust i!:)
    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  2. fina brickor, vad tar du för dom?? ha en bra dag..kramiz♥

    SvaraRadera
  3. Hej Emma!
    Tycker du har det jättefint i verkstan ;)) Vilka fina fat, vad gör du dem av??? Jag har försökt gjuta fat men misslyckats ;((
    kram på dig
    susanne

    SvaraRadera