Snart så...

Jag har egentligen inte tid att sätta ner min bakdel en sekund, men jag ville bara tala om att snart, snart, snart så är tapeten på plats!
Jag är i full gång å tapetsera och det är verkligen en utmaning i detta gamla hus när allt är snett. Det visade sig vid senaste vården att dörren som tapeten ska hamnar runt sitter helt galet snett, och jag erkänner att ett par svordomar kom fram!
Dessutom ligger jag å krälar bakom tv:n och tvbänken eftersom jag inte orkar dra ur alla sladdar för vem vet om man kan koppla den jyskan rätt igen:)

Min stora pensel som jag använder till limmet är inte ny på jobbet direkt, den har varit med i många år.

Visst önskar ni att ni kunde se vilken tapet det är?

Nähä ni, nu är det bara till å kasta sig bakom tv:n igen!

Ha det superfint!
Limkram!

&.....det dök upp några frågor om Sigges ras, han är en Bearded collie och man kan verkligen inte tro att han är 10år. Men han är fortfarande vår lilla valp! 

3 kommentarer:

  1. Haha jösses, låter som många svordomar skulle kunna komma ut;) Så spännande att få se slutresultatet samt vilken tapet du valde:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej
    Åhh så kul att tapetsera o få nytt,jag ska också i ett rum men gud tar mej inte för hi hi
    Spännande att se va du valt för tapet :)
    Ja du de där med sladdar är en historia för sig själv ..usch..
    Ha en trevlig limmig kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hihi va du draaar ut på det...! =)
    Så kul att få ny tapetserat till helgen!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera