För upptagen för att blogga!





Ibland hinner man inte med allt allt allt.....och sen när blev bloggandet det nästan viktigaste att göra på dagen?
- Jo ända sen jag började med det!
Jag tycker det är så roligt...att få uttrycka mig i bilder och ord, jag är väldigt glad att jag började med det. "Beroende" av att få trycka på publiceraknappen:)
Idag har jag dock varit för upptagen för att blogga, därav ett sent publiceringtryck.....Aaaaaaaaahhhh, what a rush!

Imorgon har jag tjejmiddag här hemma så idag har jag planerat menyn och varit och handlat. Och jag slår så klart till på stort med fördrink, förrätt, varmrätt och dessert. Jag brukar kalla min kära sambo för "Mr Overdriver" då han gärna överdriver när han berättar något, men nu tar jag på mig titeln "Mrs Overdriver":)
Vi skulle ju också kunna dra slutsatsen att jag kan vara ännu mer upptagen i morgon!

Boken "Julens godsaker" med Mia Öhrns bästa julrecept "trillade" ner i kundvagnen, det är ju lustigt att det alltid ska "trilla" ner något oplanerat i vagnen när man handlar;) Men vilken tur för glöggcheesecake tycker jag låter väldigt spännande.

Önskar Er en trevlig torsdagkväll!
Publiceringskram! 
Aaaaaahhhh, what a rush!
 
&......i morgon är sista dagen att beställa Tegelpannor till jul!

7 kommentarer:

  1. japp beroendeframkallande är det allt, men det ger mkt tillbaka med...glöggcheescake lät himmelskt...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. den där har jag också beställt . spännande med lite nytt..kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en fantastisk dag ....oc att hamna i blogg beroendet hamnar man snabbt ..*ler ...men jag tycker det ger massor, massor med energi...

    Ha en fin helg!

    Kram och Hej från Göteborg och mig

    Pernilla

    SvaraRadera
  4. Tjejmiddag är den bästa ;-) Och den där cheescaken hade man verkligen velat smaka;-)
    Hahaha..... JAAA tänk att det ALLTID ramlar ner en massa i kundvagnen.... konstigt det där;-) hehe..

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det kul att blogga..men ibland räcker inte tiden till..kul med tjejfest..vad det lät spännande med glöggcheesecake.hoppas ni får en riktig trevlig kväll..
    Kram på dej
    Anita

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni får en riktigt rolig tjejkväll,jag ska ut med "brudarna" imorn...kul.;)kram Ulrika

    SvaraRadera
  7. The same with me...!!!--First time I am in here,and Ilove your blogg--have a nice weekend

    SvaraRadera