"Hemmet är där hjärtat är"



En liten canvastavla med fransk text: "La maison est ou`le coeur est" som betyder: "Hemmet är där hjärtat är"
Den finns nu i "Verkstads-shopen".


Förmiddags-inlägget blev ju ett kladdkake-recept, och så jäkla underligt nästan lite skrämmande då jag fick kommentarer från er goa läsare att det idag....tydligen är kladdkakans dag.
Det här hade jag inte en endaste susning om, inte heller att den hade en egen dag:) Man lär sig något nytt varje dag!
Utan era fina kommentarer skulle jag antagligen gå runt här i min...lilla bubbla och fatta nada!
Jag tackar innerligt för alla kommentarer och erkänner att själv är jag rackans dålig på att lämna spår efter mig....men jag kikar ofta in hos er alla:)
Jag hade ingen aning om att man fick så många vänner genom att börja blogga, vilket ju är helt fantastiskt:)

Bästa kvällen till Er!
Bubbelkram!

&....ikväll hoppas vi att barnen somnar lite tidigare då vi är tröttare än tröttast...sambon kom hem och klev innanför dörren näst intill sovandes idag....Aaaauuuuhhh...gäsp!


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Du gör så fina saker!! Gillar dina adventslådor också:)
    Ha det gott
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Ja vad skulle man göra utan bloggkommentarer och kommentarer på FB, man hade ju inte vetat någonting ;)

    Så fin tavla..


    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej. "Hemmet är där hjärtat är", så sant :)Hoppas ni är piggare idag:D /kram Malin (vasklycka) (förstår inte varför inte googelkontot fungerar här... får kommentera anonymt till jag löst mysteriet :)

    SvaraRadera