Vinn en emaljskylt från Ramsign!

Jag har fått möjligheten att i samarbete med Ramsign klassiska emaljskyltar lotta ut just en valfri husnummerskylt med 1-5 siffror, för ett värde upp till 599kr.
Ramsign har flera olika skyltar i många utförande och färger, gå in på deras Hemsida och kolla in deras fantastiska emaljskyltar du kan pryda ditt hus med!
 
 
Så här gör du:
1 lott om du lämnar kommentar.
+1 lott om du länkar hit med tävlingsbilden på din blogg.
+1 lott om du gillar Vita Hemligheter på Facebook.
 
 
Skriv i kommentaren hur många lotter du önskar. Har du ingen blogg är du självklart välkommen att delta, har du inte möjlighet att lämna kommentar går det bra att maila mig istället.
Tävlingen pågår t.o.m. den 13/11 och vinnare presenteras här på bloggen den 14/11.
 
 
Vinnaren kontaktas av Ramsign, och meddelar då vilken skylt hon/han önskar!
 
 
Lycka till och ha det gott!
Skyltkram!

4 kommentarer:

  1. Jag har redan "anmält" mig i din tävling :)
    Det är sååå fina skyltar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig tävling! Jag vill gärna testa lyckan med en lott:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag anmäler mig nog kanske en gång till nu...kramis semlan

    SvaraRadera
  4. Åhh, jag som så länge har velat ha en sån skylt till vårt hus.
    Jag är gärna med och tar 2 lotter tack. Länkar från mig.

    Kram Teres

    SvaraRadera