Rynka i pannan





Den "vackra" rynkan jag har mellan mina ögon har idag blivit djupare, tack vare en dundrande huvudvärk.
 Jag har varit med Sigge djursjukhuset och kollat tassar och klippt klorna. Vi har fått veta att hans sköldkörtel är helt kass vilket tydligen innebär riktigt dåligt immunförsvar, det kan alltså vara svaret på att han varit sjuk så mycket. Nu har han börjat med en medicin som han ska äta resten av sitt liv så vi håller tummar och klor att det ska göra honom starkare:)

Sen tog jag min dundrande skalle och rynka i pannan och åkte och handlade lite. Jag grinade så illa genom alla butiker att folk nog måste undrat varför jag gick runt och var arg som ett bi...men det är inte roligt att ha ett dundrande disco i huvudet...dunk, dunk, dunk!
Meeen.......slätade jag ut rynkan lite genom att köpa mig ett par efterlängtade varma och lurviga vinterkängor:)
Har sneglat på dem länge med idag slog "rynkan" till!
-Tjohoo!....I´m smooth again! (Nästan)

Ha det bra go vänner!
Rynk-kram!


5 kommentarer:

  1. Stackars Sigge! Hoppas att det löser sig med medicinen!!
    Kängorna ser väldigt mysiga ut:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt att jag hittade dig igen. Jag råkade radera min länklista för ett tag sedan. Nu lägger jag in dig igen. Det där med rynka mellan ögonbrynen... Min snart 4-åriga frågade mig om jag hade spruckit där. Då känner man sig inte så ung längre...

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. krya på dig med huvudvärken och varma tankar även till sigge...kramis semlan

    SvaraRadera
  4. Den rynkan var inte stor... och tur att det finns medicin för djur också! Varmt välkommen att kika in hos tre 50-talister som startat en blogg som heter "tre tanter" här kan vi prata om rynkor:)

    Tant Gredelin

    SvaraRadera
  5. hade samma problem med våran första hund men hon vart bra av medicinen..fick samma medicin som min mamma hade=) snygga och varma skor ser du ut att hittat, bara att vänta på kylan nu då-
    kram och hoppas du mår bättre idag

    SvaraRadera