"Sambons gömma"






Det visar sig att sambon har en gömma, ett andra "förråd", ja en riktig liten skattgömma......i sin bil! 
Där hittade jag denna jättefina gamla mandolin som tydligen kommer från Sambons morfar, och nog förtjänar den en bättre plats än i bagaget på bilen.
Det fanns mycket i hans "förråd" men för tillfället var det bara mandolinen som var av intresse, men.....tänk så roligt om "sambons gömma" fylls på emellanåt, jag får nog allt snoka lite oftare i den där bilen;)
Jag kan inte spela men kanske kan jag få sambon att spela en liten truddelutt för mig.....
Visst är han fin...."Mr Mandolin"!

Och jag hoppas ni haft en riktigt fin dag.
Trevlig söndagkväll!
Mandolinkram!


6 kommentarer:

  1. Hej, undrar var du hittat den svartvit randiga mattan som låg i köket? Vilka mått har den? Tack på förhand. Mvh Camilla

    SvaraRadera
  2. Min man har också en gömma, men jag har inte listat ut VAR:)! Han har kommit hem med en rostig, härlig Kockumshink, två stora gamla nycklar och en turkos flaska med porslinskork. Han vet vad jag gillar:)!
    Sov så gott/kram♥

    SvaraRadera
  3. Tänk att hitta en sån skatt och ja den var verkligen värd en bättre plats;-)

    Ha en bra måndag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. min man delar inte riktigt intresset för gömmor, hans bil är tandborstpolerad och klinisk ren...hihi...synd....kramis semlan

    SvaraRadera
  5. Camilla,
    Ursäkta sent svar...Mattan är köpt på Rusta, måttet på den är 70x300cm.
    Emma

    SvaraRadera
  6. Om du tittar på mandolinens huvudsakligen ovansida så står det ett nr som du via levins serienr-sida kan få veta hur gammal den är. Kan vara kul :-)

    SvaraRadera