Nytt i garderoben





Jag handlar sällan kläder och det har inte direkt varit mitt största intresse de senaste åren. Med graviditeter och kroppen som förändras så har jag nog känt lite...skitsamma! Det är roligt att komma hem med några nya plagg samtidigt som de försvinner bland alla gamla slaffsiga och slitna kläder, jag tror att jag skulle behöva göra en rejäl uppdatering och byta ut nästan hela garderoben....men vad kostar det?
Skjortan antagligen!

Men så tog jag mig i kragen (känner mig väldigt vitsig ikväll) och det har i alla fall blivit lite nytt i garderoben. En prickig tunn blus Only edge collection, en vit tunn tröja med spetskant nertill Vero Moda och en brun moccaväst med nätt pälskrage Vero Moda. Alla plagg är köpta på Cassels.

Jag hoppas ni har en fin fredag!
Garderobskram!

&.....söndag är sista dagen att vara med och Tävla!  Skynda skynda!
Och tack för alla härliga kommentarer ni lämnar till mig jag blir glaaaad, som ni vet är jag dålig på att lämna spår efter mig, jag hinner inte riktigt med....men jag håller koll på er:)


3 kommentarer:

  1. Haha, vitsigt värre! :)
    Fina kläder du shoppat. Jag brukar försöka tänka att kläder som jag inte använt på ett år kan jag rensa ur garderoben. Men vissa har jag svårt att göra mig av med så dom hänger där år ut och år in. Fast jag inte använder dom. Korkat! Sedan finns det saker jag har rensat bort som jag sedan saknat... korkat också!
    Godnatt kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härlig att få unna sig saker ibland;) Önskar dig en härlig helg

    SvaraRadera
  3. Det var ett riktigt vitsigt inlägg hahahaha. Kul när man kan köpa sig lite nytt ibland. Blusen var jättesöt lika så västen
    Kram Mamma C

    SvaraRadera